niedziela, 30 sierpnia 2015

Ulubieńcy miesiąca - Sierpień

Hej :)

Dzisiaj napisze wam o ulubieńcach miesiąca. Postaram się prowadzić tą serie na blogu. Mam nadzieje że będzie wam się podobała.

Pierwszym ulubieńcem są piłki. Dałam je do ulubieńców miesiąca, ponieważ Sonia przekonała się do zabawek. Nie boi się ich, tylko chce się nimi bawić. Zabieram Sonie na długie spacery oraz piłkę i uczę ją aportować.


Do następnego ulubieńca wzięłam kosteczki z Lolo Pets. Dla tego ze Sonii one smakują oraz dobrze sprawdzają się do ćwiczeń nowych komend.


Ostatnim ulubieńcem jest smycz Flexi-5m. Wybrałam ją, gdyż najbardziej przydała się na spacerach z Sonią w Chorwacji.  Ponieważ na niej mogła sobie odejść na dalszą odległość ale nadal miałam nad nią kontrolę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz