środa, 6 kwietnia 2016

Krótki wyjazd za miasto

Miałam napisać wcześniej ale nie miałam czasu. W niedziele nie marnowaliśmy czasu. Pogoda nam dopisała i wyjechaliśmy za miasto. Wybraliśmy się z Sonią na spacer do lasu. Przeszliśmy około 5 km. Z czasem zaczniemy zwiększać nasze dystanse do przejścia.



Z Sonią czasami ciężko jest zrobić dobre zdjęcie, ponieważ jest ona strasznie ruchliwym psem i niektóre zdjęcia wychodzą tak:


W drodze powrotnej odwiedziliśmy Azyl z którego wzięłam Sonie i przekazałam im drobną paczkę.

2 komentarze:

  1. Mojemu psiakowi też ciężko jest zrobić dobre zdjęcie. Dopiero jak się wybiega może usiąść spokojnie i czasami(!) pozować :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Staraj się nie powtarzać wyrazów w zadaniach jedno po drugim :)
    Sonia jest bardzo ladna, a pozować idzie sie nauczyć
    http://psiasfera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń